recenze-ostatni

The Magicians - seriál

11. července 2016 v 22:00 | Magna

Ahoj všem! Jak si užíváte prázdniny? Já jsem našla před nějakou dobou moc skvělý seriál a tak vám o něm něco málo napíši. Ani netuším, jak jsem na ho našla, myslím že jsem někde zahlédla jeho název. Ihned jsem si ho pustila a jeho děj mě naprosto pohltil. Jmenuje se The Magicians. Můžeš se na něj podívat >zde<.

O čem to vlastně je? Hlavní hrdina Quentin Coldwater, žijící v New Yorku, se neúmyslně dostane do kouzelnické školy v Brakebills. Jeho kamarádku Julii Wicker, která se tam také pokoušela dostat, nevzali. Quentin se seznamuje s dalšími lidmi, jako je: Elliot Waugh, Penny, Margo Hanson, Alice Quin. Dostane se i do jiného světa Filórie, o které šetl v pohádkové knize, kterou četl doposud. Objeví se tam i netvor pokoušící se vše ovládnout a proti němu se musí postavit.

Když jsem si pustila tři díly za sebou, tak jsem se cítila úplně zhuleně. Hodně se tam motala realita a fantazy svět dohromady a já z toho byla trochu mimo. Je to jen o zvyku. Kromě toho jsem si naprosto oblíbila postavu Elliota (Hale Appleman), který si hodně potrpí na oblékání, chlastá a kouří, spí jak s holkama tak i s klukama. Je charismatický a okouzlující, proto vždy když tam je, jsem mile potěšena.

Abych to shrnula, je to moc pěkný seriál plný fantazy, kouzel a triků. Líbí se mi, jak je natočen a jeho děj je taky moc hezký. Všem ho moc doporučuji a netrpělivě čekám na další díly.

Paper Towns - papírová města [film]

20. července 2015 v 9:18 | Magna
Ahoj, byla jsem na krásném filmu v kině, na Paper Towns a tak bych vám chtěla o něm něco napsat. Film je o klukovi Quentinovi (Nat Wolff), který je už od malička hodně zamilovaný do své sousedky Margo (Cara Delevigne). Ona si ale žije svůj život a ve chvíli, kdy jí to přestane vycházet se obrátí na Quentina a zatáhne ho do něčeho, co Quentin nikdy nezažil. Jenomže za den zmizí. Zanechala za sebou některé stopy. Quentin se rozhodne, že se vydá s kamarády ji hledat.

Mně nejvíc jako postava i jako herec zaujal Ben (Austin Abrams) - kamarád Quentina, který má ve filmu skvělé hlášky
a ten film je díky němu občas komedie. Jinak je i ten herec podle mě moc hezký. ↓↓↓

Co se mi ještě moc líbí na filmu je konec, který je opravdu nečekaný. Celý film jsem si myslela, že to skončí tak a tak a divila jsem se hodně, když to skončilo jinak. Dávám sem ukázku z filmu, opravdu doporučuji se na ten film podívat.
VIDEO